روژين جيگرروژين جيگر، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

در انتظار ورود فرشته نازي كه بهشت خدا رو ترک مي كنه و زمینی مي شه.

كارنامه چهارم ابتدايي

1393/3/7 12:56
نویسنده : مامان روژين
75 بازدید
اشتراک گذاری

5 خرداد كارنامه روژين عزيزم رو گرفتم اما با يك صحنه اي مواجه شدم كه واقعا ناراحت شدم . معلم روژين درسهايي كه روژين به خاطر فوت پسردائيش نتونسته بود بخونه و امتحان بده را خوب داده بود و من هم حسابي عصباني شدم  چون معلمش قول داده بود كه ازش سر فرصت امتحان بگيره اما نگرفت بخاطر همين من تأكيد داشتم كه بايد نمره اش را درست بشه يا دوباره امتحان بگيره و يا برگه هاش رو صحيح كنه خلاصه اين كه يك روز بسيار بسيار جنجالي بود و وقتي كارنامه روژين عزيزم رو بهش دادم خيلي ناراحت شد.

محبتروژين عزيز ناراحت نباش انشاءالله ديگر از اين اتفاقات رخ ندهد. نمره خوب هم  خوبه عزيزم . نور چشممفرشته

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)