روژين جيگرروژين جيگر، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

در انتظار ورود فرشته نازي كه بهشت خدا رو ترک مي كنه و زمینی مي شه.

مهموني دوستانه

1392/9/16 10:40
نویسنده : مامان روژين
66 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب مهموني داشتيم و دوستاي هم سن و سال روژين خونمون بودند از صبحش روژين ثانيه شماري مي كرد واسه اين مهموني چون چهارتاشون هم باهم بزرگ شدند و خيلي به هم علاقه دارند اما يه وقتايي هم دعواشون مي شد و قهر مي كردند و در و مي بستند روژين نسبت به اين موضوع يه مقدار حساس تر از بقيه بچه ها بود و همش انتظار داشت كه وقتي دعواشون مي شه از روژين عزيزم طرفداري كنم . وقتي بي تفاوتي من رو مي ديد ناراحت مي شد ناراحت  هرچي هم بهش مي گفتم كه اونا مهمون هستند اصلا تو سرش نمي رفت كه نمي رفت . اما خيلي بهشون خوش گذشته بود . راستش رو بخواهيد خونه كلا رو هوا بود خيغ و داد بچه ها دويدناشون و بازي كردناشون . اما يه شب بود ديگه خيلي بهشون خوش گذشته بود روژين عزيزم اميدوارم هميشه همينطوري بهت خوش بگذره و تحملت هم بيشتر بشه و زود ناراحت نشي . لبخند

خوش باشي عزيزم به اميد روزي كه هرچهارتاييتون پله هاي ترقي رو طي كنيد . البته كه راستين هم همينطور . ماچ

قلبعشق من عاشقتم خيلي دوست دارم اندازه تمام چيزهايي كه تو دنيا وجود داره تمام فكر و ذكر و زندگي و همه چيز من تويي . فرشته زيباي زميني من .فرشته

 

 از راست به چپ : روژين،پريا،آناهيتا،كارن،راستين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)