روژين جيگرروژين جيگر، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

در انتظار ورود فرشته نازي كه بهشت خدا رو ترک مي كنه و زمینی مي شه.

روز سوم مسافرت مشهد

1392/6/27 21:15
نویسنده : مامان روژين
85 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز ٢٤ساعت 8 از خواب بيدار شديم و بعد از صبحانه خوردن برگشتیم تو اتاقمون و سه تایی مون خوابیدیم اما من زودتر بیدارشدم و رفتم حرم به امید اینکه دستم به حرم بخوره رفتم داخل و جلوی جلو نماز جماعت رو خوندم و منتظر شدم درحرم باز بشه تا برم داخل اما متاسفانه بخاطر تولد امام رضا می خواستند داخل حرم رو شستشو بدن و گلبارون کنند خلاصه برگشتم خونه و روژین وقتی فهمید گفت چون منو با خودت نبردی خدا هم اجازه نداده که تو دست به زری بزنی خیلی ناراحت شدم از اینكه عشقم و امید به زندگیم رو با خودم نبردم که زیارت کنه . از اینکه اینقدر اعتقاد داشت خوشحال بودم . رفتیم ناهار خوردیم و بعد از ناهار رفتیم باغ وحش مشهد و از اونجا هم رفتیم طرقبه توی باغ وحش به روژین خیلی خوش گذشته بود و از دیدن میمونها و حرکات اونها لذت می برد . زندگی مامان و بابایی از ديدن دیوار مرگ هيجان زده شده بود و خلاصه اینکه خیلی بهش خوش گذشته بود . وقتی رفتیم طرقبه یه کوله از صنایع دستی ها خرید کرد و بعد از کمی گشت و گذار رفتیم شام خوردیم و شب زود خوابیدیم .

بغلنفس مامان ، زندگیی بابایی ، عشق من اميدوارم هميشه خوشحال ببينمت . مي بوسمت.هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)