روژين جيگرروژين جيگر، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

در انتظار ورود فرشته نازي كه بهشت خدا رو ترک مي كنه و زمینی مي شه.

شب عاشورا

1392/8/26 8:57
نویسنده : مامان روژين
78 بازدید
اشتراک گذاری

روز تاسوعا ما و خاله اکرم روژين عزیزم قبل از ظهر رفتيم خونه مادرجون روژين خانم نهار رو اونجا خورديم و بعد از ظهر من و خاله اكرم و روژين جون و مادرجون روژين رفتيم خونه يكي از اقوام براي نذري دادن روژين هميشه دوست داره هرجا كه مي ره پيش مليكا باشه خلاصه بعد از رفتن سر نذري و با مليكا رفتند پارك بنفشه كه هيئت ببنند  تو راه كه مي رفتيم نمايشگاه صحنه كربلا را درست كرده بودند رفتيم اونجا براي روژين خيلي جالب بود كه اين نمايشگاه رو چه جوري درست كردند و يك سره از من و زنداييش سئوال مي كرد خيلي خوشحال بود كه داره هيئت ها رو مي بينه و كنار دختر داييشه .

دوست دارم هميشه بتونم روژين رو كنار دخترداييش ببرم چون بودن با اون براش خيلي لذت بخشه . روژين عزيزم عاشق دختر داييشه اما يه موقع هايي هم شيطونه مي ياد و روژين رو قلقلكش ميده بچه اند ديگه چيكار مي شه كرد .

روژين عزيزم اميدوارم زودتر بزرگ شي و اين شيطونه دست از سرت برداره .

زندگيه مامان و بابايي عاشقتيم ، خيلي دوستت داريم  . دوست دارم زودتر بزرگ شي و من آينده درخشان تو رو ببينم . آينده اي كه براي ثانيه به ثانيه اون برنامه ريزي كردم و انتظار ديدنش رو دارم مي كشم .

فرشتهعزيزم عاشقتم ، نفس من و بابايي خيلي دوست داريمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)